Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Citroen DS4 Hatchback 5d

Kompaktowy hatchback należący do niższej klasy średniej (segment D), jako model luksusowej gamy DS, pozycjonowany w grupie premium. Uważany za następcę Citroen C4 Coupe. Debiutował w 2011 roku. Jego koncepcyjnym pierwowzorem był prototyp o nazwie DS High Rider zaprezentowany w 2010 roku. Model bazuje na Citroenie C4 drugiej generacji, różnice sprowadzają się m.in. do szczegółów stylizacji nadwozia oraz bardziej luksusowego wnętrza. DS4 został świetnie przyjęty przez krytyków, zdobył m.in. tytuł Najpiękniejszego Samochodu Roku 2011 podczas International Automobile Festival.

Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - kokpit
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - konsola środkowa
Citroen DS4 Hatchback 5d 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna - nawigacja gps

AC-sfakcja

 
92%

Pierwszy rzut oka

Równowagą kształtów i proporcji, foremnością, balansem zadziorności i elegancji oraz tak brakiem tak powszechnej dziś stylistycznej jaskrawości – tym wszystkim ociera się o perfekcję. Oglądasz z każdej strony i z każdej wrażenia są podobne: piękny kompakt.

 
92%

Co jest w środku

Mniej więcej to samo, co na zewnątrz. Innymi słowy, apetyt rozbudzony ładną sylwetką będzie zaspokojony również po otwarciu drzwi do środka. I tu nie zabrakło wprawnej ręki stylisty. Materiały wysokiej jakości i staranne wykończenie wieńczą kapitalny design i masa miłych dla oka detali.

 
79%

Jak bardzo Ci wygodnie?

Jest nieco ciaśniej niż w Citroenie C4, ale to jedyna przewaga w tym względzie bazowego modelu nad tym z serii premium. Komfort jazdy? Co powiesz na fotele z masażem pleców? Nie wszystkim spodoba się jednak awangarda w projektowaniu zegarów. Cyfrowe wyświetlacze w ich środkowych częściach bywają mało czytelne.

 
73%

Praktycznie rzecz biorąc

Bagażnik przyzwoitej pojemności (370 litrów), więc z dużymi zakupami nie będzie problemów. Gorzej, jeśli będzie trzeba wziąć więcej niż jednego pasażera. Z tyłu jest ciasno, a wejście do środka wymaga gimnastyki. No i uwaga: pasażerom z tyłu polecamy klimatyzację, bo tylne szyby się nie otwierają.

 
94%

Fajnometr ;)

Można mieć zegarek w komórce, można mieć też zegarek z Jamesa Bonda. No i to jest trochę właśnie taki zegarek z Jamesa Bonda. Bardzo fajny ;)

Jednym zdaniem

Dlaczego kupić?

Bo to wysmakowany produkt, stworzony z dbałością o szczegóły i inspirowany szalonym geniuszem Citroena, jaki kiedyś nadawał tej marce niepowtarzalny styl.

Dlaczego nie kupić?

Bo to nawiązanie do kultowego DS jest mimo wszystko trochę umowne. Tamten model był rewolucyjny, tu więcej jest designerskiego, gadżeciarskiego szumu niż prawdziwej rewolucji.

Eksperymenty designerskie zakładające połączenie cech aut z różnych segmentów rynku nie zawsze wychodzą producentom aut na dobre, Ale Citroenowi sztuka połączenia "niepołączalnego" udała się wyśmienicie. W odróżnieniu od stylistów C4, którzy stworzyli "zwykłego" 5-drzwiowego hatchbacka, zespół projektowy DS4 pokusił się o "ubranie" jego nadwozia w bryłę a la 3-drzwiowe coupe, a do tego dołożył elementy znane z crossoverów - takie jak wydatne nadkola czy wysoki prześwit. Oryginalnie opracowano zresztą nie tylko ogólną sylwetkę, ale także wszelkie detale wyglądu zewnętrznego - w oczy rzucają się lampy, przetłoczenia maski, zderzaków i linii bocznej czy szyby.

Pozostając jeszcze przy kwestii szyb - jako, że ta czołowa zachodzi aż na dach, a okna boczne i tylna są bardzo wąskie, widoczność do przodu jest znakomita (a także... do góry np. na sygnalizację świetlną), ale już wstecz okazuje się bardzo ograniczona. Wspominając o ograniczeniach wynikających z niekonwencjonalnej stylistyki warto również wspomnieć o parze drzwi tylnych, które może ładnie komponują się w karoserię, ale skutecznie utrudniają zajęcie miejsca na tylnej kanapie - są wąskie, mają nietypowy kształt i wyposażone są w niewygodnie obsługiwane klamki. Co ciekawe, szyb w tylnych drzwiach nie da się otwierać.

Wymienione niedogodności łatwo jednak zaakceptować mając na uwadze inne cechy wnętrza. Pierwsza z nich to design - nie tylko panel przedni, zegary czy kierownica, ale i fotele przyciągają wzrok oryginalnym wyglądem. Druga cecha to wykończenie - swoją miękkością i fakturą materiały bezsprzecznie zasługują na miano luksusowych. Trzecia zaś to wygoda podróżowania z przodu - łatwo tam znaleźć wygodną pozycję do jazdy, do dyspozycji są obszerne i doskonale wyprofilowane fotele, a i przestrzeni nie brakuje. Deficyt przestrzeni panuje w drugim rzędzie siedzeń, zaskakująco pojemny jest za to bagażnik. Szkoda tylko, że kufer dostępny jest przez małą i wysoko zamontowaną klapę.

Przechodząc do kategorii "zachowanie podczas jazdy" docieramy do kolejnego aspektu DS4, w którym Citroen zdołał połączyć "niepołączalne". Zawieszenie auta gwarantuje bowiem nie tylko typowe dla "Francuzów" sprawne resorowanie dziur, ale również świetne prowadzenie na zakrętach. Podczas pokonywania łuków nie bez znaczenia jest też precyzyjnie działający układ kierowniczy oraz wydajny układ hamulcowy.

Na koniec pozostaje jeszcze kwestia ceny - niestety, jako przedstawiciel ekskluzywnej serii modelowej, DS4 wręcz musi dużo kosztować. Za kwotę potrzebną na zakup podstawowej wersji można kupić nawet... limuzynę segmentu D. Na osłodę należy jednak dodać, że mamy do czynienia z samochodem dopracowanym pod względem estetycznym, jakościowym i mechanicznym, a także bogato wyposażonym (w podstawowej wersji modelu nie brakuje klimatyzacji, skórzanego obszycia kierownicy i dźwigni zmiany biegów, reflektorów do jazdy dziennej i lamp doświetlających zakręty czy systemu kontroli martwego pola lusterek).

Komentarze redakcji

Powagosław: Zachwycający w każdym calu – wspaniała bryła, piękne linie, bajkowe wnętrze. Kompaktowa doskonałość stylistyczna, designerski gadżet z wyższej półki. Jakiego komplementu jeszcze oczekujecie? Zjawiskowe auto.
Luzacjusz: Piękny. Patrząc na takie samochody, w chwili uniesienia dochodzę do wniosku, że dziś wszystko jest w zasięgu ręki. Możesz mieć to, o czym marzysz, no może poza dinozaurami.

Silniki Citroen DS4 Hatchback 5d

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Co prawda auto uchodzi za dość rzadkie, ale silników jest w nim całkiem sporo – naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Wszyscy ci, którzy dostają zawrotów głowy od zbyt mocnego przyspieszenia powinni zainteresować się benzynowym 1.6l 120KM lub dieslem o takiej samej pojemności, ale 112KM. Ich dynamika jest przeciętna, ale do zwykłego przemieszczania się z punktu A do B nadają się idealnie. W przeciwieństwie do 1.6 THP 156KM oraz 2.0 HDi 163KM. To jedne z lepszych i bardziej rozsądnych wyborów w tym aucie – są oszczędne, nieźle radzą sobie z samochodem i odnajdą się dosłownie w każdych warunkach. Na szczycie – wzmocniony do 200KM 1.6 THP. Ten ma już osiągi aut sportowych z ubiegłego wieku, wymagającym się spodoba.

Publikacje o Citroen DS4

Stylowy i odporny na polskie drogi - Citroen DS4
 
Nasz test Citroen DS4 1.6 THP, 156KM

DS w założeniu miała być paralelną, do dotychczas oferowanej, linią modelową Citroena, zapewniającą więcej prestiżu, wyrafinowaną stylistykę i bardziej sportowe prowadzenie. Tym większe było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że DS4 nie chce być tylko stylowym hatchbackiem, ale też crossoverem. Co wyszło...

Zwyczajnie niezwyczajny - Citroen DS4
 
Nasz test

Piękno wymaga wyrzeczeń. Czy nowy Citroën DS4 jest wystarczająco piękny, aby zdecydować się dla niego na te wyrzeczenia?

Przeczytaj pozostałe artykuły o Citroen DS4

Citroen DS4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Citroen DS4autoWcentrum - społeczność Citroen DS4

najwyższe oktanyAuta - Citroen DS4

Citroen DS4 DeeSka 41,11

Citroen DS4 65,19

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen DS4

michaelinho 31,00

majcher73 30,05

więcej kierowców

Katalog nowych aut

Citroen DS4

od 73 900 zł do 113 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 200 KM): 1.6 THP, 1.6 VTi

 

Diesel (90 - 163 KM): 1.6 HDi, 1.6 e-HDi, 2.0 HDi

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa
Katalog nowych aut Citroen DS4
 

Najpopularniejsza wersja Citroen DS4

Citroen DS4 1.6 VTi 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

73 900

Zobacz ofertę Citroen DS4 1.6 VTi 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Citroen DS4 najczęściej porównywane z:

Dacia Logan
1.5 dCi FAP (90 KM)
Kia Rio
1.1 WGT (75 KM)
Hyundai i30
1.4 CRDi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 70 100 zł 55 900 zł
Zyskujesz: 14 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën DS4

Citroën DS4
1.6 diesel 112 KM
19 000 km, 2012
58 900 PLN
Citroën DS4
1.6 benzyna 200 KM
16 969 km, 2012
93 000 PLN
Citroën DS4
2.0 diesel 163 KM
28 000 km, 2011
63 900 PLN
Citroën DS4
1.6 benzyna 120 KM
27 850 km, 2012
60 400 PLN

Ocena auta Citroen DS4 Hatchback 5d

  • Średnia ocena
    na podstawie 9 opinii
  • 4,53
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + silnik
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Citroen DS4

Citroen DS4 Racing Concept Citroen DS4 Citroen DS4 1.6 THP 156KM - galeria redakcyjna Citroen DS4 Faubourg Addict
Zobacz inne galerie Citroen

Opinie o instalacji LPG

Citroen DS4

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Citroen DS4

Citroen DS4

7 komentarzy

6 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Rafał~Rafał

1,5 miesiąca*

~Rafał~Rafał

Witam, od 1,5 mam ds'a 4 i zrobiłem nim ponad 7000 km średnie spalanie w mieście miedzy 12 a 13 litrów ale nie jeździmy nim jak dziadek, jak trzeba wdusic to się wdusza... Jak by się postarać to po miescie i 9 bedzie. Na trasie spalanie podobne ale prędkości dużo wieksze autostrada 170-180 km/h pali kolo 13-14.

~Łukasz~Łukasz

Witam wszystkich, mam DS4 benzol 1.6 120km od 3 miesięcy. Na wstępie muszę powiedzieć że przed kupieniem zastanawiałem się na 3 samochodami (renault clio, ford fokus/fiesta, volvo v 40)/
Ds4 przekonał mnie niekonwencjonalnym (wyglądem, golfów, volvo, cliówek jeździ multum)dobrą promocją (mogę polecić p, Barbarę). Ale do rzeczy, spalanie głównie miasto odległość 56km dziennie + co dwa tygodni trasa 380km średnie 8,1 (wcześniej miałem golfa V i było podobnie, ale komfort nieporównywalny na + dla DS). Tak na marginesie spalanie w trasie przy 130km wynosi 7,1 ale przy 134 już 7,6

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
16 969
Przejechany dystans
11 275 436 km
Zatankowanego paliwa
605 119 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 921
Wydanych pieniędzy
1 093 659 zł
Średnie wydatki na auto
1 399 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 212
Wydanych pieniędzy
1 349 021 zł
Średnie wydatki na auto
1 725 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (782)

Testy zderzeniowe Citroen DS4

Najnowsze testy zderzeniowe Citroen DS4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Citroën DS4 Vti 1.6, base grade, LHD
2011

Citroen DS4
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Zużycie paliwa Citroen DS4 Hatchback 5d

Na podstawie 19 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ds4, dodano: 19.07.2012 13:48

Autem zrobiłem dopiero pierwszy 1k km wiec spalanie jeszcze mi się nie unormowało.

pełny raport Citroen Hatchback 5d 1.6 VTi

autor: Grzegorz, dodano: 26.05.2014 15:02

Na trasie 5 bieg, spokojnie teren lekko górzysty (małopolska) odległość 85km, spalanie 5.4[l/100km]. Na trasie miasto, potem autostrada i na koniec wiejskie drogi spalanie średnio 6.9-7.4. W mieście w korkach (czyli jazda 0/1) to i 11.2 było. Tylko nie wiadomo jak to liczyć, bo powinno się chyba podać spalanie na godzinę. :)

pełny raport Citroen Hatchback 5d 1.6 VTi

autor: Grzegorz, dodano: 26.05.2014 15:17

Jeszcze nie wiem.

pełny raport Citroen Hatchback 5d 1.6 VTi

Skarbnica wiedzy o Citroen DS4 Hatchback 5d

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen DS4 Hatchback 5d

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM