Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 207 CC

Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.

Peugeot 207 CC 2007 - przód - reflektory wyłączone
Peugeot 207 CC 2007 - widok z tyłu
Peugeot 207 CC 2007 - lewy bok
Peugeot 207 CC 2007 - widok z tyłu
Peugeot 207 CC 2007 - bagażnik
Peugeot 207 CC 2007 - bagażnik, akcesoria
Peugeot 207 CC 2007 - fotelik dziecięcy z przodu

206, poprzednik opisywanego modelu, zasłynął z oryginalnej, przyciągającej wzrok karoserii. Czy 207 również zachęca do siebie stylistyką? Raczej tak. Niemal jednobryłowa forma nadwozia sprawia, że auto wygląda zgrabnie, a dzięki takim elementom jak trójkątne reflektory, potężny, mocno zaokrąglony grill czy masywne zderzaki całość prezentuje się drapieżnie. Ciekawie wystylizowano wszystkie warianty nadwoziowe – włącznie z funkcjonalnym kombi, w którym dominuje jedyna w swoim rodzaju linia okien bocznych oraz duże lampy tylne atrakcyjnie wkomponowane w karoserię.

Projektantom „207-ki” zabrakło niestety odwagi przy tworzeniu wnętrza. Deska rozdzielcza jest monotonna stylistycznie i brak jej własnego wizerunku, przez co nijak pasuje do fantazyjnego designu zewnętrznego. Proste kształty sprzyjają jednak czytelności i przejrzystości – odczyt wskazań zegarów odbywa się bez jakichkolwiek utrudnień, a posługiwanie się klawiszami pokładowymi okazuje się intuicyjne. Bez zarzutu jest ponadto widoczność z miejsca kierowcy oraz pozycja za „kółkiem”. Szczególne pochwały należą się jakości wykończenia – zastosowane materiały sprawiają bardzo pozytywne wrażenie, a wszelkie elementy porządnie spasowano.

Pod względem przestronności, kabina pasażerska nie plasuje się w czołówce segmentu B, ale trudno uznać, żeby było w niej ciasno. Zarówno na głowy, jak i na nogi miejsca jest wystarczająco, a długim podróżom sprzyjają wygodne siedzenia. Bagażnik nie grzeszy pojemnością (co tyczy się zwłaszcza kombi), jednak przekonuje do siebie funkcjonalnością – próg załadunkowy poprowadzono stosunkowo nisko, kufer opatrzono w regularne kształty i praktyczne schowki, a mechanizm składania 2-częściowej kanapy zaprojektowano tak, aby po jej złożeniu nie powstał żaden „schodek” na podłodze.

Wbrew oczekiwaniom, francuski „maluch” ma twardo zestrojone zawieszenie. Dzięki temu, samochód stabilnie prowadzi się na zakrętach, choć czasem lubi „zarzucić” tyłem. W kierowaniu przeszkadza niestety mało precyzyjny układ kierowniczy, który nie daje odpowiedniego wyczucia drogi. Z racji sztywnych nastawów układu jezdnego, niezbyt dobrze prezentuje się skuteczność pochłaniania nierówności.

W porównaniu do poprzednika, który regularnie „obdarowuje” swoich użytkowników usterkami, Peugeot 207 to znacznie bardziej niezawodne auto, nieustępujące w tej kwestii większości rywali. Jedyną „plamą na honorze” jest w zasadzie awaryjny silnik benzynowy 1.6 THP - poza nim psują się mniej istotne elementy elektrycznego wyposażenia wnętrza i niektóre części zawieszenia. Plus za niskie ceny na rynku wtórnym, minus za ograniczony dostęp do tanich części zamiennych.

Komentarze redakcji

Powagosław: 207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni.
Luzacjusz: Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh!

Wersje nadwozia Peugeot 207

Silniki Peugeot 207 CC

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Najtańszego 207 dostaniecie z benzynowym motorem 1.4l o mocy 75KM. Wbrew pozorom auto trochę waży, dlatego nie spodziewajcie nic nadzwyczajnego – nie jest dynamiczne. Da się nim jechać spokojnie w dolnym zakresie obrotów, ale żeby cokolwiek więcej osiągnąć, to trzeba trochę silnik pomęczyć. Tak czy owak – na trasę się nie nadaje. Jeśli kupować 207, to najlepiej co najmniej z benzynowym 1.4l o mocy 95KM. Ten też nie poraża osiągami, ale przynajmniej odnajdzie się zarówno w mieście jak i poza nim. Do tego jest cichy, ale do pracy rwie się dopiero powyżej 3,5 tys. obr./min. i wtedy lubi sobie trochę za dużo „łyknąć” ze zbiornika paliwa. Z masą auta najlepiej radzi sobie motor 120-konny, ale akurat nic w tym dziwnego – jest dość mocny. Diesle są trochę drogie, bo najmniejsza, 70-konna jednostka jest droższa aż o 10 tys. zł od podstawowej „benzyny”. Jak się pewnie domyślacie – jest podobnie kiepska, ale przynajmniej mało pali i ujdzie w mieście. Najrozsądniejszy motor wysokoprężny liczy 110KM i 1.6l. Choć na papierze wydaje się słaby, to całkiem zgrabnie prze do przodu, nie drży nadmiernie podczas postoju i mało pali. Jeśli przełkniecie jego cenę, to warto go kupić.

Publikacje o Peugeot 207

Czy warto kupić: używany Peugeot 207 (od 2006)
 
Nasz test Peugeot 207 (od 2006)

Wiele osób podchodzi z dużą rezerwą do samochodów z Francji. Obiegowe opinie na temat wysokiej awaryjności czy trudnych i kosztownych napraw robią swoje. Miejskie auto spod znaku lwa obala motoryzacyjne mity. Czy warto kupić używanego Peugeota 207?

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Auto na F. Peugeot 207

Skojarzenia są różne. Dla jednych francuskie auta to bujające na boki pontony, które zbyt często goszczą w serwisach, dla drugich, wspominających choćby kultowego peugeota 205 Gti, będą to zwinne miejskie autka o sportowym zacięciu. Jaki zatem jest testowany Peugeot 207 ze 109-konnym dieslem pod maską?

Peugeot 207 - na podbój rynku?
 
Nasz test

Dwie biedronki uprawiające seks na antenie w środku dnia - taki pomysł na reklamę miał kiedyś Peugeot. Czy smaczny? Raczej głupi, ale zarazem trafny, bo przynajmniej spot potrafił wryć się w pamięć. Dzieci cieszyły się, że w telewizji są biedronki, a rodzice mieli nadzieję, że ich pociechy nie wiedzą...

Peugeot 207 Sporty - zwinny i wygodny

Usportowiona wersja następcy najpopularniejszego modelu w historii Peugeot (206) przyciąga atrakcyjną stylistyką. Przekonuje także jakość wykonania nadwozia i wnętrza. Rozczarowuje za to silnik.

Miejskie kombi - Peugeot 207 SW

Uniwersalne „małe” samochody mają w Polsce większy potencjał rynkowy, niż na Zachodzie. Z powodzeniem pełnić mogą rolę auta rodzinnego, jak i służbowego, a ich możliwości przewozowe są często lepsze niż w klasie kompaktowej. W ofercie Peugeot na jesieni pojawi się nowy model – 207 SW.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 207

Społeczność kierowców Peugeot 207autoWcentrum - społeczność Peugeot 207

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 207

Peugeot 207 1,4  16V 95 KM  VTi 77,78

Peugeot 207 60,93

Peugeot 207 30,94

Peugeot 207 Lwiątko 63,92

Peugeot 207 Agresywna Strzała 84,37

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 207

ZONQ_MZ 78,36

jakzwir 30,02

pepus93 80,40

sourc 30,17

deste 40,30

dawcio 43,98

DoctorWho 30,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 207

Pracowite trzy tygodnie
Pracowite trzy tygodnie Wraz z nadejściem wiosny i nastaniem cieplejszych dni pojawiła się u mnie chęć d...
Awaria awaryjnego
Awaria awaryjnego Po prawie 5 miesiącach beztroskiej eksploatacji Peugeota nadszedł w końcu wczora...
Mikołajkowy chochlik
Mikołajkowy chochlik Znów tradycji stało się za dość! Zgodnie z wieloletnim obyczajem pierwszy poważn...
Hamulce
Hamulce Witam wszystkich, po długich poszukiwaniach w czeluściach internetu, godzinac...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 207

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 207
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 207

Peugeot 207

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 207
 

Peugeot 207 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 207

Peugeot 207
1.4 benzyna 73 KM
54 992 km, 2011
31 500 PLN
Peugeot 207
1.4 benzyna 95 KM
43 500 km, 2009
26 900 PLN
Peugeot 207
1.6 diesel 90 KM
61 000 km, 2009
24 400 PLN
Peugeot 207
1.4 benzyna 73 KM
60 000 km, 2008
20 000 PLN

Ocena auta Peugeot 207 CC

Galerie Peugeot 207

Peugeot 207 Berline Peugeot 207 Hatchback 5d - galeria społeczności Peugeot 207 Kombi RC Peugeot 207 Kombi Peugeot 207 CC 2007 Peugeot 207 Outdoor Peugeot 207 RC
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 207

  • 1.
  • 2,50 Peugeot 207 1.4 VTi (95KM) 2008r.
    dodał: To Pisał Ja, Jażąbek, 07.09.2011

    Najgorsza firma jaką moge polecić do montowania gazu zero profesjonalizmu drogo i nie wygodni z servicem ;/ Jedym słowem na wiedze która posiadam po 2 latach jeżdzenia na gazie wybrał bym teraz STAG iV i listwa wtrysjkowa MATRIX im wyższy numer tym lepiej co za tym idzie drożej ;/

  • 2.
  • 4,50 Peugeot 207 1.6 VTi (120KM) 2008r.
    dodał: Pikut J., 09.11.2010

    Bardzo dużo jeżdżę i teraz widzę,że było warto.Z pewnymi oporami założyłem instalację,ale fachowość i wiedza Pana Piotra pokazały,że nie ma co oszczędzać na dobrej jakości.Polecam ten warsztat!!!

  • 3.
  • 4,50 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: Marco, 22.06.2010

    Wszystko w porządku od samego początku! Oby tak dalej!

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: jamop, 20.06.2011

    czasem zapala sie kontrolka silnika zaubogie paliwo

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 16V (88KM) 2007r.
    dodał: kip, 20.06.2011
  • 6.
  • 5,00 Peugeot 207 1.4 (75KM) 2006r.
    dodał: Marta, 24.08.2012
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 207

Peugeot 207

51 komentarzy

44 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MM~MM

Ja z podobnym problemem - w 207SW 1.4 vTi co chwila resetuje się komputer pokładowy. Najczęściej widać same kreski. Tylko chwilowe wskazanie spalania co jakiś czas prawidłowo pokazuje. Oczywiście tester nie pokazuje żadnego błędu. Jakiś pomysł o co chodzi?

~d.~d.

Wy powaznie ze spalaniem na poziomie 4,5/100? Gdzie Wy mieszkacie, całodzienne jezdzenie i zalatwianie spraw po Poznaniu to 8/100 wg komputera, normalna jazda zadnego scigania sie. Litosci 6 litrow na miescie, zapraszam do duzego miasta a nie jakas wieksza wies w tempie 20kmh nie mieszajcie innym w glwach

~elek~elek

Mam 2071.4 HDI od czasu do czasu gaśnie podczas jazdy komputer nie pokazuje usterki.Niedawno mechanik wymienił filtr paliwa ale tylko nie gał tak często.Czy ktoś miał również takie problemy i ew. co pomogło.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 845
Przejechany dystans
12 046 844 km
Zatankowanego paliwa
741 658 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 412
Wydanych pieniędzy
1 151 801 zł
Średnie wydatki na auto
1 303 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 233
Wydanych pieniędzy
1 174 846 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (884)

Testy zderzeniowe Peugeot 207

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 207 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 207 CC

Peugeot 207
2007

Peugeot 207

Peugeot 207
2006

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 207 CC

Na podstawie 9 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: maro, dodano: 07.10.2006 18:11

Generalnie auto średnio pali ok. 10 l/100km przy niezbyt sportowej jeździe z przewagą miejskiej. Niestety nie mam komputera, więc sa to dane uzyskane po wyjeżdżeniu 2 baków. Strach pomyśleć co będzie zimą przy ogrzewaniu i w lecie kiedy sie włączy klimaty

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.4 16V

autor: robert, dodano: 03.09.2008 17:30

Korzystanie z mocy jest okupione naprawdę wysokim spalaniem,ja jeżdżę spokojnie po mieście to mam zawsze koło 8.2 litra,trochę za dużo jak na auto miejskie. Producent deklaruje średnie,mieszane w granicach 6.4 litra-śmiech na sali....

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 VTi

autor: buba, dodano: 07.03.2011 15:44

SMOK, MALY SMOK!!!! w warszawie srednie spalanie to 9,5 l/100 ze sporadycznym staniem w korkach przy prowadzeniu przez kobiete!!!! w miescie kiedy prowadzi ciezka noga spokojnie wciaga 11 l/100 km. W trasie przy spokojniej jezdzie w 4 osoby 8l/100, przy jezdzie 120-130 w 4 osoby 8ok 9 l/100. Jak na tak male auto za duzo.......

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Peugeot 207 CC

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 207 CC

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 207 CC
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 207, oglądali także